poniedziałek, 12 marca 2012

Forte Sweden - testowanie produktów.

Jakiś czas temu weszłam na stronkę Forte Sweden w celu przejrzenia ich oferty.

Ich najbardziej znaną marką (wg. mnie) są produkty Mrs. Potter's. 
Do nich należą też marki: On Line, Romantic, Corine de Farme.

Postanowiłam przetestować ich produkty, więc napisałam do nich e-maila z moimi danymi kontaktowymi oraz polubiłam stronę Mrs.Potters  oraz Corine de Farme na Facebooku.

Po ok 2 tygodniach dostałam paczuszkę :)




Zawierała ona lista z podziękowaniem, dwie ulotki, oraz próbki.

- Corine de Farme, żel myjący 2 w1;
- Corine de Farme, krem 2 w 1 przeciw zmarszczkom;
- 2x Corine de Farme, krem nawilżający, świetlista cera;
- 3x Mrs. Potter's, szampon ochrona koloru, włosy farbowane ginkgo biloba i keratyna;
- On Line, for men, żel pod prysznic odświeżający. 



Nie znałam wcześniej marki Corine de Farme.

Jest to gama naturalnych kosmetyków do pielęgnacji twarzy. W jej skład wchodzą kremy do twarzy oraz produkty do demakijażu.
Wszystkie produkty zawierają co najmniej 95% składników naturalnych, a nie zawierają parabenów i fenoksyetanolu. Są hipoalergiczne i przebadane dermatologicznie.

Więcej na ten temat TU  :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz